20 jaar ervaring | Politiekeurmerk Veilig Wonen | Deskundig advies

Deuren afhangen

Bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor het afhangen van uw deuren? Dan bent u bij Streefkerk sluitwerk aan het goede adres. We werken vooral samen met Weekamp Deuren. U kunt daar een deur uitkiezen en vervolgens bij ons een offerte opvragen.

Deur afhangen

Streefkerk sluitwerk hangt uw deuren snel en vakkundig af. Moet de deur worden ingekort of komt er glas in uw deur? Met onze professionele apparatuur is het afhangen van uw deur een fluitje van een cent. We werken veelal met deuren van Weekamp, onze samenwerkingspartner die kwalitatief hoogwaardige deuren levert. Op een buitendeur ontvangt u zes jaar garantie en op een binnendeur zelfs twaalf. Zo bent u verzekert van jarenlang plezier van uw deur. Hebt u een deur gevonden die helemaal past bij uw smaak? Neem dan contact met ons op en wij sturen u vrijblijvend een offerte.

Hang- en sluitwerk

Laat u door Streefkerk sluitwerk uw deuren afhangen? Wij verzorgen ook graag passend hang- en sluitwerk en bijpassend beslag. Zo hebt u niet alleen een kwalitatieve deur die jaren meegaat, maar creƫren we ook een inbraakveilige woning. We hangen regelmatig deuren af voor particulieren, maar het is ook mogelijk om deuren af te hangen op projectbasis (buiten de regio). Bel of mail vrijblijvend voor de voorwaarden en de prijzen.

Streefkerk sluitwerk, betrouwbare partner

We zijn gevestigd in Lexmond en werken in regio Nieuwegein, Utrecht, Vianen en Gorinchem. Naast het afhangen van deuren bieden we diverse andere diensten aan. Zoals mechanische beveiliging, noodopeningen, sluitsystemen en inbraakschadeherstel. Ons werk doen we al bijna 20 jaar met veel plezier. We zijn in het bezit van het Politiekeurmerk Veilig Wonen en voldoen aan alle kwaliteitseisen om te mogen adviseren en monteren. Hebt u een vraag of wilt u vrijblijvend een offerte ontvangen? Neem hiervoor contact op met Streefkerk sluitwerk.