20 jaar ervaring | Politiekeurmerk Veilig Wonen | Deskundig advies

Inbraakschadeherstel

We begrijpen dat u een inbraak het liefst voorkomt. Mocht het nu toch gebeuren, wilt u zich zo snel mogelijk weer veilig voelen in uw woning. Streefkerk sluitwerk wil alle inbraakschade zo snel mogelijk voor u herstellen en eventuele beveiliging aanbrengen om een volgende onaangename verassing te voorkomen.

Inbraakschadeherstel

We voeren u inbraakschadeherstel vakkundig uit. Zo brengen we uw deur, raam of kozijn met zorg weer terug in originele staat, waardoor u niet meer ziet dat er ooit is ingebroken. Ook het schilderwerk kunnen we voor onze rekening nemen. Vaak worden deze kosten door uw verzekeringsmaatschappij vergoed. Meestal kunnen we binnen korte tijd bij uw langskomen, om het inbraakschadeherstel uit te voeren. Neem direct contact met ons op om een afspraak te maken.

Inbraakschadeherstel voorkomen

Wilt u een (volgende) inbraak graag voorkomen? Streefkerk sluitwerk biedt verschillende oplossingen aan om uw spullen veilig te stellen voor inbrekers. Denk hierbij bijvoorbeeld aan mechanische beveiliging, sluitsystemen of alarm- en camerasystemen. Weet u nog niet precies wat u wilt? We adviseren u graag persoonlijk.

Betrouwbaar inbraakschadeherstel

Bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor inbraakschadeherstel? Dan bent u bij Streefkerk sluitwerk aan het goede adres. We zijn in het bezit van het Politiekeurmerk Veilig Wonen, waardoor u verzekert bent van een deskundige inbraakschadehersteller. Hiernaast heeft dit keurmerk nog twee voordelen voor u: het schrikt inbrekers af en vaak krijgt u bij uw verzekeringsmaatschappij korting op uw inboedelverzekering.

Streefkerk sluitwerk

We zijn gevestigd in Lexmond en zijn actief in omgeving Gorinchem, Vianen, Nieuwegein en Utrecht. Streefkerk sluitwerk heeft jarenlange ervaring als slotenmaker, waardoor u een goed product geboden wordt tegen een scherpe prijs-kwaliteitsverhouding. We werken enkel met hoogwaardige merken zoals: Lips, Winkhaus, Astra en Hoppe. Hebt u een vraag of wilt u graag een afspraak maken? Streefkerk sluitwerk staat voor u klaar. Neem hiervoor contact met ons op.